Seurakunnan syysesite jaetaan Rauman kotitalouksiin lauantaina 10. syyskuuta

Seurakunnan syksyn toiminnan esite on ilmestynyt! Esitteestä löydät tietoa seurakunnan tarjoamista harrastusmahdollisuuksista ja tapahtumista.

Seurakunnan syysesitteitä

Joko luit seurakunnan syksyn toiminnan esitteen?

Syyskaudella Rauman seurakunnassa on tarjolla monipuolisesti toimintaa: erilaisia kerhoja, muskareita ja värikylpyjä lapsiperheille, raamattupiirejä hengellisestä pohdinnasta kiinnostuneille, missio-tapahtuma sekä rentoa höntsäliikuntaa ja muuta yhdessäoloa. Seurakunta tarjoaa myös apua ja tukea perheneuvonnan ja diakoniatyön kautta, ja yhteystiedot löydät myös uunituoreesta esitteestä.

Syysesite jaellaan lauantaina 10.9.2022 Rauman kotitalouksiin Raumalla, Kodisjoella ja Lapin keskustan alueella. Esite löytyy myös Rauman seurakunnan verkkosivuilta. Syysesitteen voi noutaa seurakunnan toimipisteistä sekä palvelupiste Pyyrmannista viikosta 38 alkaen.

Syksyn avajaisviikonloppuna juhlistetaan Pyhän Ristin kirkon 510-vuotisjuhlaa

Syysjuhlaa eli syyskauden toiminnan avajaisia vietetään 17.-18. syyskuuta Pyhän Ristin kirkon 510-vuotisjuhlan merkeissä. Ohjelmassa on dosentti Tuula Hockmanin luento "Sotia, kulkutauteja ja elämän pieniä iloja - raumalaisten elämää Pyhän Ristin kirkon ensimmäisinä vuosisatoina". Luento on maksuton ja se järjestetään Pyhän Ristin kirkossa 17.9. klo 15. Sitä voi seurata myös YouTubessa. Syysjuhlan ohjelmassa on sunnuntaina 18.9. messu klo 10 ja perhetapahtuma kirkonmäellä klo 13-16. Juhlaviikonlopun huipentaa musiikkinäytelmä Tuhlaajapoika Pyhän Ristin kirkossa sunnuntaina 18.9. klo 18. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Kummeille ja kummilapsille luvassa erityisohjelmaa

Tänä syksynä ja ensi keväänä kummeille ja kummiperheille järjestetään yhteistä mukavaa tekemistä. Syksyllä on tiedossa jääkiekkopelejä ja elokuvaa. Lisätietoa on tulossa verkkosivuille syyskuun puolenvälin jälkeen!

Vietämme vaalisyksyä

Seurakuntavaalit järjestetään 20. marraskuuta 2022. Vaalien ehdokasasettelu päättyy 15. syyskuuta 2022. Vaalien ilme – uskottu, toivottu, rakastettu – sekä siitä tehdyt raumalaiset muunnokset värittävät myös syysesitettä. Tervetuloa mukaan vaikuttamaan kirkon toimintaan! Lue lisää: https://www.raumanseurakunta.fi/seurakuntavaalit-raumalla

Rauman seurakunnan tapahtumista löydät ajankohtaiset tiedot tapahtumakalenterista.

Huomioi muutokset!

Painettuun esitteeseen on tullut muutoksia:

• s. 18 Käsillätekijät-talkoot kokoontuu Franciscus-talolla joka toinen torstai klo 9.30-12.
  • Su 2.10. Exitin konsertin ohjelma 5 euroa.
  • Peruutus: Su 16.10. Franciscus-kuoron konsertti Pyhän Ristin kirkossa klo 18 on peruttu.
  • Raamattupiiri kokoontuu Nihattulan koululla, Oikopolku 25, 7.9 - 14.12. parillisten viikkojen keskiviikkoina klo 16 -17 (ei parittomina viikkoina).

2022-09-09 06:00:00.0