Vauvan päivän vaunubaana kulkee läpi kaupungin perjantaina!

Rauman seurakunta kutsuu vanhempia vauvoineen kävelykierrokselle Rauman kaupungin halki perjantaina 30.9. klo 10-12.

Vauvan päivä Raumalla 30.9.2022

Vaunubaana starttaa kaupungintalon edustalta klo 10, jossa kaupungin edustaja Otso Huuska avaa tilaisuuden ja Karin koulun musiikkiluokka esiintyy opettaja Satu Skogströmin johdolla.

Reitti kulkee kirjaston kautta Nortamon Perhekeskukselle, josta matka jatkuu avoimeen päiväkoti Sinilintuun ja Rauman torille. Kierros päättyy Pyhän Ristin kirkolle Valtteri Virran tervehdykseen, klo 12 sekä keittolounaaseen seurakuntakodilla ja Pläkkploosarien musiikkiin. Vauvoille on tarjolla smoothiet.

Reitin varrella on yhteistyökumppaneiden infopisteitä.

Päivässä mukana: Rauman seurakunta, Rauman kaupunki, Karin koulun musiikkiluokka 4b, Rauman pääkirjasto, Nortamon Perhekeskus, Avoin päiväkoti Sinilintu, Allergia- ja astmayhdistys, Pallo-Iirot, Rauman Naisvoimistelijat, Rauman kestovaippalainaamo, Kantoliinayhdistys, Rauman Lukko, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Pläkkploosarit.

Kohti vauvaystävällistä kuntaa, seurakuntaa ja työyhteisöä!

Kansallinen Vauvan päivän teema on ”Ihmeelliset ja ihanat vauvat”. Päivän aikana eri puolilla Suomea järjestetään paikallista ohjelmaa, päätapahtuma on Helsingin Musiikkitalolla. Vauvan päivän suojelijana vuonna 2022 toimii piispa Jukka Keskitalo.

Lisätietoa Vauvan päivästä (kohti vauvaystävällistä kuntaa, eduskuntaa, seurakuntaa ja työyhteisöä): Vauvan päivä — VauvaSuomi

2022-09-28 13:30:00.0