Tuliko Uskottu, toivottu, rakastettu -kirje jo perille? Vaalikirje on postitettu Rauman seurakunnan yli 16-vuotiaille jäsenille

Viimeistään tällä viikolla postiluukkuun kolahtaa seurakuntavaalien vaalikirje. Kirjekuoren kannessa näkyy tämän vuoden vaaliteema – uskottu, toivottu, rakastettu.

Vaalikirjeessä on ilmoitus äänioikeudesta sekä hyödyllistä tietoa vaaleista kuten äänestyspaikat ja listaus ehdokkaista. Lisäksi vaalikirjeessä on kirkkoherra Valtteri Virran tervehdys.

Kuva_vaalikirje postiluukussa_vaaka.jpeg

Kirkkoherra kannustaa seurakuntalaisia vaikuttamaan:

–Vaaleissa annetulla äänellä pääset vaikuttamaan seurakuntamme yhteiseen työhön. Seuraavalla valtuustokaudella tehdään päätöksiä, joilla määritellään esimerkiksi sitä, miten uusituissa toimitiloissamme kohdataan ja palvellaan raumalaisia mahdollisimman hyvin.

–Tutustu seurakuntavaaliehdokkaisiin ja etsi joukosta ehdokas, joka ajaa sinulle merkityksellisiä asioita seurakunnassa. Anna äänesi kuulua seurakuntavaaleissa – lähde mukaan rakentamaan meille kaikille raumalaisille merkityksellistä seurakuntaa, kehottaa Valtteri Virta.

Valtterin Virran kirjeen voit lukea kokonaisuudessaan liitteestäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kirjeitä, joissa on kuvia ihmisistä

2022-10-24 15:33:00.0