Kirkkovaltuuston puheenjohtajana jatkaa Lasse Sulo, kirkkoneuvoston varapuheenjohtajana Otso Huuska

Rauman kirkkoneuvoston jäsenet ja kirkkovaltuuston puheenjohtajisto valittiin uuden kirkkovaltuuston kokouksessa 12. tammikuuta.

WhatsApp Image 2023-01-12 at 19.46.11.jpeg

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi vuosille 2023-2024 valittiin Lasse Sulo, joka toimi tehtävässä jo edellisellä kaudella 2019-2022. Varapuheenjohtajaksi valittiin Seppo Sattilainen. Kirkkovaltuuston jäsenet löytyvät verkkosivuilta: https://www.raumanseurakunta.fi/paatoksenteko/rauman-kirkkovaltuusto

Vaalien ääniharava Lasse Sulo (oikealla) valittiin uudestaan kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi. Kokouksen sihteerinä toimi Kalevi Känä (vasemmalla).

Kirkkoneuvoston kokoonpano 2023-2024

Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Valtteri Virta. Neuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Otso Huuska. Huuska oli kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja edellisellä kaudella 2021-2022.

Jäsenet:

Pentti Vilo

Teija Sirola

Sari Seimelä

Sirpa Viitanen

Outi Yli-Antola

Suvi Routasalo

Keijo Ahorinta

Timo Sjöman

Elias Halminen

Osa uudesta kirkkoneuvostosta kokoontui kokouksen päätyttyä keskustelemaan. Oikealta kuvassa: varapuheenjohtaja Otso Huuska, Outi Yli-Antola, Timo Sjöman, keskellä selin puheenjohtaja Valtteri Virta, Sari Seimelä, Teija Sirola, Suvi Routasalo ja Keijo Ahorinta.

Varajäsenet:

Iida Lampi

Matti Raunio

Iisak Pertola

Sirkka Mantere

Anne Holgeri

Piia Gustafsson

Heli Sunila

Tuija Kankkio

Tuomo Grundström

Kauko Hurme

Lisätietoa seurakunnan päätöksenteosta löytyy seurakunnan verkkosivuilta: https://www.raumanseurakunta.fi/paatoksenteko

Kirkkovaltuuston esityslistat ja pöytäkirjat sekä kirkkoneuvoston pöytäkirjat julkaistaan myös seurakunnan verkkosivuilla: https://www.raumanseurakunta.fi/paatoksenteko/kokousten-esityslistat-ja-poytakirjat

Lapin kappeliseurakunnan kappelineuvosto

Kirkkovaltuusto päätti yksimielisesti valita Lapin kappeliseurakunnan kappelineuvoston jäseniksi toimikaudeksi 2023–2026 seuraavat henkilöt: Iisak Pertola, Hannu Vapola, Sanna-Kaisa Lehto, Eija Ollila, Elina Nurmi, Elias Halminen, Lasse Sulo ja Irma Salo.

Kirkkovaltuusto päätti yksimielisesti valita Lapin kappeliseurakunnan kappelineuvoston jäsenten henkilökohtaisiksi varajäseniksi vuosiksi 2023–2026 seuraavat henkilöt:

Varsinainen jäsen                                  Henkilökohtainen varajäsen

Iisak Pertola                                             Toni Yli-Karro