Suomen luonnon päivänä kirppistellään Pyhän Ristin kirkolla

Seurakunta tarjoaa mahdollisuuden vilttikirppistelyyn Pyhän Ristin kirkon pihamaalla Siivouspäivänä la 26.8.2023.

Siivouspäivä Vilttikirppis

Pyhän Ristin kirkon piha-alueelle voi saapua vilttikirppikselle klo 10–14 myymään itselle tarpeettomaksi käyneitä tavaroita, vaatteita, leluja jne. Myyjien tulee ilmoittaa oma myyntipaikkansa Siivouspäivän verkkosivuilla (www.siivouspaiva.com). Seurakunta tarjoaa myyjille mehu- ja kahvitarjoilun. Sateen sattuessa mahdollisuus myydä myös sisätiloissa.

Siivouspäivä on kierrätyksen, vanhojen tavaroiden ystävien ja kaupunkikulttuurin juhlapäivä, joka muuttaa kaupungit isoiksi kirpputoreiksi ja markkinoiksi. Tämän kesän viimeinen siivouspäivä sattuu osumaan myös Suomen luonnon päivään, jota juhlistetaan kirkon pihalla lasten askartelupisteessä.

Kirkonkellarin kiskalta voi käydä ostamassa pientä evästä kirpparikierroksen päätteeksi. Kiskan tuotto ohjataan Tansanian maaseutualueilla asuvien ruokaturvan takaamiseksi.

Tervetuloa vilttikirppikselle!

Seuraa somessa: