On taas syysesitteen ja syyskauden avajaisten aika!

Syksyn lehdet havisevat, sade ropisee ja syysesite kolisee postilaatikoihin. Syyskauden avajaisia vietetään 17. syyskuuta. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Keltaisia ja ruskeansävyisiä vaahteranlehtiä ja teksti: Syyskauden avajaiset 17.9.

Seurakunnan syysesite jaetaan Rauman kotitalouksiin lauantaina 2. syyskuuta

Seurakunnan syksyn toiminnan esite on ilmestynyt! Esitteestä löydät tietoa seurakunnan tarjoamista harrastusmahdollisuuksista ja tapahtumista.

Syyskaudella Rauman seurakunnassa on tarjolla monipuolisesti toimintaa erilaisia kerhoja, muskareita ja värikylpyjä lapsiperheille, raamattupiirejä hengellisestä pohdinnasta kiinnostuneille, koululaisten kerhoja, sekä muita harrastamisen ja yhdessäolon mahdollisuuksia. Seurakunta tarjoaa myös apua ja tukea perheneuvonnan ja diakoniatyön kautta, ja tarvittavat yhteystiedot löytyvät esitteestä. Syksyn esitteessä esittäytyvät myös seurakunnan vapaaehtoistyö ja papit.

Syysesite jaellaan lauantaina 2.9.2023 Rauman kotitalouksiin Raumalla, Kodisjoella ja Lapin keskustan alueella. Esite löytyy myös Rauman seurakunnan verkkosivuilta. Syysesitteen voi noutaa Pyhän Ristin kirkolta, palvelupiste Pyyrmannista sekä Rauman kirjastoista viikosta 36 alkaen.

Esite löytyy myös verkosta (linkki pdf-tiedostoon).

Syysjuhlaa vietetään 7. syyskuuta Pyhän Ristin kirkolla.

Syyskauden avajaiset tarjoavat perhetapahtuman ja maksuttoman konsertin. Syysjuhlan ohjelmassa on sunnuntaina 17.9. perhemessu klo 13 ja perhetapahtuma kirkonmäellä messun jälkeen.
Perhemessun jälkeen kirkon pihamaalla syysjuhlassa on musiikkia, leikkiä, lettuja ja muuta kivaa.

Syysjuhlapäivänä Rauman Pyhän Ristin kirkossa ei järjestetä jumalanpalvelusta klo 10 vaan klo 13. Kirkko on auki hiljentymistä varten klo 10. Jumalanpalveluksen (perhemessun) voi kuunnella Radio Ramonasta ja nettikirkosta klo 13.

Juhlaviikonlopun huipentaa konsertti ”Koska meitä käsketään” Pyhän Ristin kirkossa klo 18. Konsertin juontaa musiikkitoimittaja Risto Nordell, ja konsertissa esiintyvät Ville Urponen, urut ja piano sekä Saara Kukko, mezzosopraano. Konserttiin on vapaa pääsy. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

2023-09-01 15:10:00.0