Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelukset

Hyvää itsenäisyyspäivää 106-vuotias Suomi! Itsenäisyyttä juhlistetaan jumalanpalveluksissa eri puolilla Raumaa. Pyhän Ristin kirkon jumalanpalveluksen voi kuunnella radiosta ja katsoa verkossa.

Kirkon sisätilaa ja suomenlippu. Teksti: Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus Pyhän Ristin kirkosta.

Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus ke 6.12. klo 10.00 Pyhän Ristin kirkossa. Osallistu paikan päällä, kuuntele Radio Ramonasta tai katso seurakunnan YouTube-kanavalta! Liturgia: Valtteri Virta, saarna: Markku Mikkola, kanttori: Saara Kukko. Musiikissa Rauman Mieslaulajat.

Itsenäisyyspäivän juhlajumalanpalvelus ke 6.12. klo 10.00 Lapin kirkossa. Jumalanpalveluksen jälkeen seppeltenlasku sekä kahvitilaisuus seurakuntakodilla.

Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus ke 6.12. klo 10.00 Kodisjoen kirkossa. Jumalanpalveluksen jälkeen seppeltenlasku Kodisjoen hautausmaalla ja juhla Kodistuvalla.

Katso tarkemmat tiedot tapahtumakalenterista: https://www.raumanseurakunta.fi/tapahtumat

Itsenäisyyspäivän tapahtumat Rauman kaupungin sivuilla:

Itsenäisyyspäivän juhlallisuudet - Rauma tapahtumat

Sun kätes, Herra, voimakkaan
suo olla turva Suomenmaan
niin sodassa kuin rauhassa
ja murheen, onnen aikana.

Virrestä 577

2023-12-01 09:05:00.0