Rauman seurakunnan uudeksi talous- ja henkilöstöpäälliköksi Sanna Kemppi

Rauman kirkkoneuvosto valitsi uudeksi talous- ja henkilöstöpäälliköksi Sastamalan seurakunnan talousjohtajan, tradenomi (ylempi AMK) Sanna Kempin. Valinta oli yksimielinen.

Kirkkoneuvosto päätti yksimielisesti kutsua Sanna Kempin työskentelemään Rauman seurakunnan talousasiantuntijan määräaikaisessa virassa ajalla 1.3.2024–31.7.2024. Viran määräaikaisuuden perusteena on tehtävän luonne perehtymisjaksona ennen talous- ja henkilöstöpäällikön viranhoidon alkamista.

Rauman seurakuntaan haetaan perheneuvojaa ja diakoniatyöntekijää

Rauman seurakuntaan haetaan perheneuvojaa. Hakuaika on 1.-15.2.2024.

Kirkon perheneuvonnassa vahvistetaan ihmisen kokonaisvaltaista hyvinvointia tukemalla sielunhoidollisen ja terapeuttisen keskustelun avulla hänen kykyään elää lähisuhteissa. Perheneuvonnan tavoitteena on antaa asiakkaille oikea-aikaista, kestoltaan riittävää ja laadukasta apua.

Rauman seurakuntaan haetaan diakoniatyöntekijää. Hakuaika on 5.-25.2.2024.

Tehtäviä voi hakea Kirkkorekry-palvelussa: Kirkon avoimet työpaikat. Seurakuntien avoimet työpaikat. - KirkkoRekry

2024-01-31 20:58:00.0