Sunnuntain 3.3. Pyhän Ristin kirkon jumalanpalvelus radioidaan suorana Yle Radio 1:ssä

Rauman Pyhän Ristin kirkon jumalanpalvelus radioidaan tulevana sunnuntaina suorana Yle Radio 1:ssä kello 10 alkaen.

Liturgina jumalanpalveluksessa on seurakuntapastori Taneli Ala-Opas. Messussa saarnaa kappalainen Ulla Vuori. Musiikista vastaavat seurakunnan kanttoriAnna-Maria Togbenou ja Kati Yrjölä ja urkurina johtava kanttori Leena Kivi.

Jumalanpalvelukseen voi tulla normaaliin tapaan myös paikan päälle. Radioinnin vuoksi yleisöä pyydetään saapumaan paikalle ajoissa ennen jumalanpalveluksen alkua klo 10.

Pyhän Ristin kirkon jumalanpalvelus radioidaan myös Radio Ramonasta. Radio Ramona lähettää jumalanpalveluksen joka sunnuntai klo 10. Lisäksi Pyhän Ristin kirkon jumalanpalvelukset ja tapahtumat voi kuunnella nettiradiosta. Linkki nettiradioon löytyy seurakunnan verkkosivuilta (linkki uuteen sivustoon). https://www.raumanseurakunta.fi/livelahetykset

Viritä taajuudelle

Yle Radio 1: 87,70 MHz