Koko perhe viihtyy Vilttikirppiksellä Tallin pihamaalla

Tervetuloa kirppistelemään Siivouspäivänä 25.5.2024 Tallin pihamaalle!

Siivouspäivä - Vilttikirppis

Tule myymään tarpeettomaksi käyneitä tavaroitasi lauantaina 25.5.2024 klo 10–14 välisenä aikana. Ota oma viltti mukaan, myyntipaikka on maksuton. Seurakunta tarjoaa myyjille mehu- ja kahvitarjoilun. Huomaathan ilmoittaa oman myyntipaikkasi Siivouspäivän verkkosivuillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Sateen sattuessa kirppistelymahdollisuus seurakuntatalon salissa.

klo 10 Tapahtuman avaus, Raija Pajuniemi

klo 10.05 Hartaus, Jenni Sisto

klo 11, 12 ja 13 Tietoisku villiyrteistä ja niiden käytöstä, Pia Klotz

klo 12–13.30 Luontoteemainen Hiljaisuuden jooga, Menni Heikkinen

Ruususen lettikampaamo ja kasvomaalauspiste palvelevat asiakkaita Tallin pihamaalla ja vohvelikoju paistaa tuoreita vohveleita koko tapahtuman ajan Tallin terassilla. Seurakuntatalon takapihalla Menni Heikkinen vetää luontoteemaista Hiljaisuuden joogaa.

Tallin kiskasta voi ostaa herkkujen lisäksi yrttiteetä, joista kertoo lisää kosmetologi ja luonnonvaratuottaja Pia Klotz. Hän opastaa myös luonnonkosmetiikan asioissa omalla pisteellään Tallissa. Käsillätekijöiden myyntipisteeltä voi hankkia kierrätysmateriaaleista tehtyjä lahjoja tai vaikka kesän mökkiviemiset.

Hinnasto

• Luontoteemainen Hiljaisuuden jooga 5 € / hlö
  • Ruususen lettikampaamo 1 € / letti
  • Kasvomaalaus 1 € / maalaus
  • Vohveli 3 € / kpl

Maksuvälineinä käyvät käteinen tai MobilePay. Myyntipisteissä ja Tallin kiskassa omat hinnastot. Tapahtuman tuotto ohjataan Tansanian ilmastokestävyyden tukemiseen Suomen Lähetysseuran Linkki avautuu uudessa välilehdessäkautta.

Muistilista myyjille

Ilmoita oma myyntipaikkasi Siivouspäivän verkkosivuillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Myyntipaikan voi ilmoittaa kirjautumalla sisään karttasivulla ja merkitsemällä paikan karttaan (Tallin osoite: Tallikedonkatu 11, 26100 Rauma).

Noudata yleisiä kirpputorimyyjien ohjeita: Hinnoittele kohtuullisesti ja huomioi tavaroiden hinta-laatusuhde, myy hyväkuntoista tavaraa, varaa vaihtorahaa mukaan ja siivoa kirppistelyn jälkeen myyntipaikkasi.

Ota mukaasi oma viltti tai peitto, joka toimii myyntipisteenäsi.

Iloinen kirppismieli!

Tue May 07 15:21:14 EEST 2024