Kerro ideasi Meriristin toimintakeskuksen kehittämiseksi - vastaa kyselyyn tammikuun loppuun mennessä!

Onko Meriristin toiminta- ja leirikeskus sinulle tuttu paikka? Miten keskuksesta voisi kehittää entistä toimivamman ja yhteisöllisemmän? Seurakunta kerää ideoita kyselyllä 31.1.2021 saakka.

Luminen ranta, jossa näkyy Meriristin leirikeskuksen saunarakennusta ja laituria.

1970-luvulla syntynyt toimintakeskus on saneerauksen tarpeessa

Rauman seurakunnan Meriristin toiminta- ja leirikeskus uudistetaan lähivuosien aikana. Meriristi rakennettiin vuonna 1976 meren rannalle Merirauman alueelle. Keskuksessa on monipuoliset liikunta- ja kokoontumistilat noin 220 hengelle. Nyt kesäisin Meriristissä järjestetään rippileirejä ja juhannusjuhla. Talvikaudella Meriristissä pidetään jumalanpalveluksia ja hartauksia ja sen lisäksi siellä kokoontuu lasten kerhoja, värikylpyryhmiä, erilaisia aikuisten ryhmiä ja liikuntakerhoja. Meriristin saunalla voi harrastaa talviuintia. Tiloja ja saunaa vuokrataan myös yksityiskäyttöön.

1970-luvulla valmistunut keskus on saneerauksen tarpeessa. Lähivuosien aikana Meriristissä tehdäänkin iso remontti ja keskusta kehitetään niin, jotta se palvelisi mahdollisimman hyvin raumalaisia. Minkälainen toimintakeskus palvelisi sinun tarpeitasi? Miten Meriristiä tulisi kehittää? Miten Merirististä tulisi entistä yhteisöllisempi toimintakeskus?

Vastaa kyselyyn!

Tarvitsemme kehittämissuunnittelun tueksi hyviä ideoita ja tietoja raumalaisten tarpeista. Tavoitteena on kehittää Merirististä paikka, joka palvelee arkisissa tapahtumissa ja juhlissa, vauvasta vaariin. Toivommekin että saamme paljon palautetta kaikilta raumalaisilta. Voit vastata kyselyyn organisaation puolesta ja/tai yksityishenkilönä. Vastaathan kyselyyn 31.1.2021 mennessä. Kyselyyn vastaamiseen menee noin 10-15 minuuttia.
Meriristin kehittämiskyselyyn pääset vastaamaan tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-01-18 11:31:00.0