Hae avustusta koronaepidemian aiheuttamaan taloudelliseen ahdinkoon - hakuaika 19.5. saakka

Avustuksen hakuaika on 3.-19. toukokuuta. (Huom! Hakuaikaa pidennetty!)

Hae avustusta.png

Korona aiheutti monille kotitalouksille ja yrittäjille taloudellista ahdinkoa. Rauman seurakunnan diakoniatyö haluaa avustaa taloudelliseen ahdinkoon joutuneita lahjakortilla ruoka- ja talousmenoihin.

Mikäli taloudellinen ahdinkosi on koronasta johtuvaa (esimerkiksi lomautus, irtisanominen, yrittäjillä toimeentulon merkittävä lasku), täytä alla oleva hakemus. Hakemusta ei voi täyttää toisen henkilön puolesta. Hakemukset käsitellään luottamuksellisesti. Taloudellisen avustuksen saajiin ollaan henkilökohtaisesti yhteydessä. Lahjakortit myönnetään eniten apua tarvitseville raumalaisille hakijoille. Lahjakortteja on rajallinen määrä.

Täytä hakemus 19.5. klo 17.00 mennessä.

Tästä linkistä pääset täyttämään hakemuksen.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja:
Pia Erake p. 044 769 1263 pia.erake@evl.fi
Satu Salla p. 044 769 1270 satu.salla@evl.fi

Kuvassa teksti: Kärsiikö taloutesi korona-ajasta? Hae avustusta. Hae tukea diakoniatyöltä 3.-14.5.2021. Kuvassa ihminen joka on peittänyt kasvonsa käsillään.

2021-05-03 07:00:00.0