Lapin löylypäivänä sanaa ja yhdessäoloa luonnon helmassa

Löylypäiväsunnuntaita vietetään Narvin kesäkodilla 8.8.2021 klo 13-15.

Narvijärven kesäkodin maisemaa: Narvijärven rannassa grillikatos

Löylypäiväkirkko alkaa Lapissa Narvijärvellä seurakunnan kesäkodilla (Kesäkodinpolk 238) klo 13.

Sään salliessa löylypäiväkirkko vietetään ulkona, ja sateen sattuessa Suvisalissa. Kanttorina Saara Kukko, pappina Olavi Saurio. Lapin kirkossa ei ole erikseen jumalanpalvelusta 8.8.

Löylypäiväkirkon jälkeen tarjolla on kirkkokahvit, joita tarjoillaan klo 15:een asti. Kirkkokahvit ovat lappilaisten työntekijöiden ja vapaaehtoisten toteuttamat. Uimassakin voi halutessaan käydä: pukuhuoneet ja suihkutilat ovat käytettävissä klo 15:een saakka. Pyydämme huomioimaan niissäkin turvavälisäännökset ja turvallisuusohjeet, kuten muutenkin Löylypäivän tapahtumassa. Saunaa ei lämmitetä koronatilanteesta johtuen.

Kahvittelua on luvassa ulkona, ruokasalissa ja Suvisalissa.

−Näin otamme huomioon koronatilanteen kehityksen, mutta kuitenkin pystymme tarjoamaan seurakuntalaisille ja asiasta kiinnostuneille kokemuksen kesäsunnuntaista sanan ja yhdessäolon merkeissä luonnon helmassa, kertoo kappalainen Olavi Saurio ja toivottaa tervetulleeksi Löylypäivän viettoon.

2021-08-03 07:00:00.0