Korona-altistumisia Rauman seurakunnan Lomakodin saunalla 30.7. – saunavuorolla olleita kehotetaan ottamaan yhteyttä tartunnanjäljitykseen

Rauman terveyspalvelut sai tiistaina 2.8. tiedon korona-altistumisista Rauman seurakunnan saunalla Petäjäksessä perjantaina 30.7. Koronatartunnan saanut oli paikalla miesten saunavuorolla Lomakodin saunalla noin klo 16–18.

Kaikkia kyseisenä ajankohtana miesten saunavuorolla olleita kehotetaan olemaan viipymättä yhteydessä Rauman terveyspalvelujen tartunnanjäljitykseen puhelimitse numeroon 044 403 2596.

Raumalla on todettu viimeisen kuukauden aikana useita kohteita, joissa on ollut mahdollista altistua koronavirukselle. Kohteet löytyvät osoitteesta www.rauma.fi/altistumiset.

Heinäkuun ajan saunavuoroja on järjestetty Petäjäksessä seurakunnan Kesäkodilla ja Lomakodilla ja perjantainen korona-altistuminen koskee nyt nimenomaan Lomakodin saunaa.

Rauman seurakunnan Lomakodilla ja Kesäkodilla järjestettävät saunavuorot lopetetaan turvallisuussyistä tältä kesältä.

2021-08-03 16:17:00.0