Koronarajoitukset Rauman seurakunnan toiminnassa 16.-30.1.2022

Koronarajoitukset jatkuvat lähes edellisen kaltaisina 30.1. saakka.

Kirkon pihamaata. Pihalla on lunta, penkki ja valkoinen portti.

Sisätiloissa järjestettäviin jumalanpalveluksiin ja kirkollisiin toimituksiin voidaan ottaa enintään 1/5 tilaan hyväksyttävästä enimmäisosallistujamäärästä. 1/5 henkilömäärärajoitus koskee 16.1. alkaen myös seurakuntatiloissa järjestettäviä kaste- ja muistotilaisuuksia. Pastoraalista harkintaa voidaan noudattaa tapauskohtaisesti.

Tiloihin voidaan ottaa ajalla 1.-30.1.2022 korkeintaan seuraava määrä henkilöitä:

• Pyhän Ristin kirkko 130
  • Lapin kirkko 100
  • Kodisjoen kirkko 44
  • Monnan kappeli 34
  • Kordelinin kappeli 13
  • Unajan seurakuntatalo 16
  • Nuortentalo 24
  • Haappusten kirkko 30

Osallistujille suositellaan voimakkaasti kasvomaskin käyttöä.

Seurakunnan tilat ovat käytettävissä alle 10 hengen pienryhmien kokoontumisille, joiden osallistujat pysyvät samoina (esim. sururyhmä). Kokoontumisissa tulee noudattaa terveysturvallisuuteen liittyviä ohjeita (turvavälien mahdollistaminen, maskisuositus, käsihygienian mahdollistaminen).

Kaikille avoin toiminta ei voi vielä käynnistyä. Kuorotoimintaa ei järjestetä, vaikka kyseessä olisi alle 10 henkilön pienryhmä.

Lasten ja nuorten (2003 ja sitä myöhemmin syntyneiden) toiminta voi jatkua, eikä 1/5 osallistujarajoitus koske tätä toimintaa. Toimintaa järjestetään terveysturvallisuusohjeet huomioiden. Leiritoimintaa ei tällä hetkellä järjestetä (30.1.2022 saakka).

Pidetään toisistamme huolta!

2022-01-17 15:10:00.0