Kevään toiminnan esite on julkaistu verkossa! Esite jaetaan Länsi-Suomi -lehden tilaajille lauantaina 28.1. ja esite tulee jakoon myös seurakunnan toimipisteisiin

Kerhoja lapsille ja perheille, höntsäliikuntaa koululaisille, konsertteja, raamattupiirejä eri puolilla Raumaa ja toimintaa varttuneelle väelle. Tutustu tuoreen esitteen avulla seurakunnan toimintaan. Kokoontumisrajoitusten vuoksi suuri osa toiminnasta on vielä tauolla, mutta toivon mukaan kevään mittaan pääsemme käynnistämään yhteisiä harrastuksia ja toimintamuotoja!

Keltaisia kukkia ja teksti: kevätesite 2022

Tuoreeseen seurakunnan kevätesitteeseen voi jo tutustua verkossa seurakunnan nettisivuilla. Länsi-Suomi-lehden lukijoille esite toimitetaan lehden mukana lauantaina 28. tammikuuta. Sen voi myös noutaa myöhemmin Rauman seurakunnan toimipisteistä. Esite tulee jakoon toimipisteisiin viikolla 5 tai 6.

Kevätesitteen voi noutaa seuraavista toimipisteistä:

• Pyhän Ristin kirkko (avoinna ma-la 11-15, su 11.30-13)
  • Lapin seurakuntakoti
  • Kodistupa
  • Unajan seurakuntakoti
  • Meriristi

Kokoontumisrajoitukset vaikuttavat toimintaan

Kevätesitteestä saa kattavan kuvan seurakunnan tarjoamasta toiminnasta ja harrastusmahdollisuuksista. Kokoontumisrajoitukset vaikuttavat kuitenkin edelleen siihen, mitä toimintaa seurakunnassa on voitu käynnistää. Tämän vuoksi esitteen tiedot eivät pidä kaikilta osin paikkaansa.

Lasten ja nuorten toimintaa järjestetään mahdollisuuksien mukaan: esimerkiksi koululaisten leppoisa höntsäliikunta kokoontuu Meriristissä torstaisin klo 16.30-18 ja pienten lasten ryhmiä on järjestetty koronaturvallisesti esimerkiksi ulkoillen. Esitteen jakeluhetkellä muun muassa kuorot ja suurin osa toimintaryhmistä ovat edelleen tauolla ja osa toteutetaan etänä. Raamattu - aikansa elänyt vai ajassa elävä? -luentosarja on peruttu. Tiedotamme verkkosivuillamme, somekanavissa ja Länsi-Suomi-lehden tapahtumailmoituksessa torstaisin toiminnastamme.

Tutustu esitteeseen verkossa

Kevätesitteen voi lukea Rauman seurakunnan verkkosivuilla:  https://www.raumanseurakunta.fi/documents/33788909/0/Rauman-srk-kevatesite-2022.pdf/925039e4-8b92-a5a6-9e18-796794edc7b4?t=1641971798995

2022-01-28 12:11:00.0