Rauman seurakunnan kevätesite ilmestyy!

Seurakunnan kevään toiminnan esite jaetaan raumalaisiin kotitalouksiin lauantaina 13. tammikuuta 2024. Esitettä on saatavilla myös seurakunnan toimipisteissä.

Kädessä esitteitä, joiden otsikko on Kevätesite

Kevätesitteen avulla pääset tutustumaan monipuoliseen toimintaan eri ikäisille ja eri elämäntilanteissa oleville raumalaisille. Kevätkauden uutuuksia on kristinuskon hiljaisuuden perinnettä edustava sydänrukous, josta voi lukea esitteestä tarkemmin. Sydänrukoukseen voi tutustua myös seurakunnan verkkosivuilla. Hautausmaan vahtimestarin Ossi Paavolan sekä seurakunnan diakonien työhön pääsee myös kurkistamaan esitteen kautta. Jutut löytyvät myös verkkosivuilta.

Laulattaako? Tule mukaan kuoroon!

Seurakunnassa toimii monta eri kuoroa, joihin uudet laulajat ovat tervetulleita. Kuoroista ja konserteista löytyy tietoa esitteen sivulta 22 sekä seurakunnan verkkosivuilta.

Esitteen avulla pääsee tutustumaan seurakunnan erilaisiin toimintamuotoihin. Seurakunnasta löytyy tekemistä ja palveluita niin lapsille, koululaisille, kuin eri elämäntilanteissa oleville raumalaisille. Esitteestä löytyvät myös tärkeitä yhteystietoja.

-Seurakunta ei ole vain palveluntarjoaja, vaan seurakunta on yhteisö, jonka muodostavat kaikki sen jäsenet, kertoo kirkkoherra Valtteri Virta ja toivottaa kaikki mukaan toimintaan, itselle sopivalla tavalla.

Kevätesite löytyy myös pdf-muodossa seurakunnan verkkosivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkkiä klikkaamalla).

Esite jaellaan Raumalla kotitalouksiin, joissa ei ole suoramarkkinointikieltoa.

Hyviä lukuhetkiä!

2024-01-12 08:54:00.0